AWESOME :DDDDDDDDDDDD

Holaaaaaaaaaaaa!

Ser att Liny har skrivit lite i bloggen x) AWESOME!!! :D
Det tycker jag e lite kuuuuul x)

eheee men iaf ^^
Just nu sitter jag i vardags rummet med min far, hans kusin och min syssling :3
Vi sitter och glor på en film från när min farfar fyllde 70 år :D
Jag va bara 2år då! Så jäävla söt! :D
Jag ser helt IQ befriad ut när jag typ..sitter och petar på saker x)
Asgölligt x)

Det är lite sorgligt att titta på den här filmen o:
Man saknar farmor & farfar lite då :((
Meneeee ajaa :D

Lite bilder måste jag ju slänga in oxa :D


Hahahahha x'') Det blev en asgammal bild på mig och syster ;D Kärlek på det♥




Nu ska jag var lite social här innan folk ska åka x)

BaaBaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0