Barnvakta nudå :3

Tjeix!

Jag har spelat lite gitarr o så idag :3 höhö, duscha o va på väg o fixa mig, men så ringde Norea älsklingen och ville att jag skulle komma ut lite.. Så det gjorde jag såklart! Drog på mig jackan, satte upp håret och traskade iväg för att möta henne :) Sen gick vi och pratade lite, knallade till kiosken och köpte klubba :D
Så ringde vi Helen och knatade iväg till henne :)
Sen behövde jag gå hem tidigt för jag skulle fixa klart mig...
Nu är det brottom brottom!!

För vi ska iväg och vara barnvakt nu!
Lite senare kanske jag och Norea ska till Mette, får se :)

Lite bilder för att de e kul ^^


    
Lite knäpp är jag allt :D


Höhöh, fint..mitt stökiga rum :D


''Öööh, ursäkta? o.O störd eller?'' x'''

Neeejmen nu måste jag verkligen dra!
Ha're!

BaBaaaaa♥




Kommentarer
Postat av: norea

snygga jävel <333

2010-05-09 @ 14:01:15
URL: http://nsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0