Bilder-Balen

God morgon!

Jag var så sjukt trött igår...jag skulle bara ner i typ nån minut och kolla en sak., men så somnade jag i soffan xD
Det var ganska obekvämt när jag vaknade..och ljust som fan var det :(
Och det var typ..ännu ljusare på mitt rum när jag kom upp...jag försökte gömma mig under täcket o:
Men det gick inte så bra..

Så jag gick ner...bestämmde mig för att försöka få bort all hårsprej från håret  o:
Och det gick faktsikt bra! Efter massa shampoo, balsam och en hårinpackning så e håret normalt igen :D

Så jaa. Nu har jag suttit här och laddat över lite bilder från balen som jag tänkte slänga upp här x)
eller..... Det är mest bilder ifrån förberedelsaer här hemma o så..men ah x)


Det var tydligen en fågel-blomma..enligt Liny och Kimberly o.O


Liny x)


JAG JAG JAG JAG JAG :DD
xD


Liny och Kimbely :3


Naturen e underbaaaaaaaaaaaaaaaar :D


hihih.. jag..igen :$


*poke*




åååååh, mitt kära hem♥


hemmaaaaaaaa :D


kolla håret! De e gaalet o:


Kimbely :D


Så gaaaaalet långt hår o:


Kimberly och Linnéa, time to goo :D


Fett flummig bild.. xD


Liny vid bussen x)


Linnéa och Alex vid bussen :)


söta då!


Balens kung och drottning har ropats upp på scenen :)
Det blev Therese och Leo från 9B ^^


Leo, Helen och Liny däraa x)
Lite suddigt ^^

jaaaa
Mer bilder tog jag inte från själva balen o:

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0