Biltur eller bilotur? Höhö..nu va jag festlig

Nuu jäälaar..
Elin fick något ryck och tyckte att vi skulle dra ut med bilen och bara åka runt xD
Efter en massa tjat på sin mamma så blev det så 8)
Så vi...satte oss i bilen åkte snabbt mot Shellmacken vid Ålstäket och köpte glass, sen så åkte vi ner mot Gustavsbergs hamn för att kolla på skolan som Elin ska börja på ! :D

Ah..sen så blev det till att besöka Pauline för att kolla igenom lite gamla kläder hon har rensat ut..^^
Nu öh..har jag inte så mycket att säga, så jag langar över datorn till Elin (hon får faktiskt ta och skriva i samma inlägg, annars blir det inte lika kul 8D)..
Fast hon verkar inte ha något att skriva så...byebye ! ^^


                               
Jag, Tessan och Norea precis innan vår lilla gospelkonfirmation :D Visst är vi söta? xD


      Puss o kram, cykelram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0