blablabla.

Go kväll folk.


Haft en bra kväll?
Det har iallafall jag haft :) Åkte till orminge som sagt, men det blev bara jag och Izis, Lisa kunnde inte och Amanda ville inte tror jag.. eller nåt sånt :p

Men vi drog dit iaf, hade jätte trevligt ^^
Men kallt! Jag höll på att frysa sönder xD Inte så bra :p

Viktor spelade och sjöng, ÖÖÖÖÖS! :D
Han är ju så grym! :3

Sen var det dags för DOM! och jaa...vad kan man säga o: DOM! äger hårt!
Helt underbart jävla awesome bra!
Och dom har sån närvaro på scenen, grymma helt enkelt!

Vi träffade Vero och hennes..kille eller man.. eller vad man nu ska säga xD Han som hon har ett förhållande med :D Och så träffade vi på Malin och Lotta ^^

Efter att DOM! hade spelat så var det nåra andra som skulle upp på scenen, kommer inte ihåg vilka o:
Men då drog vi för det blev för kallt för att vara kvar x)

Så jaa.. nu är jag hemma sen en stund tillbaka.
Är as trött.. Men har ingen lust att sova -.- Det är för kallt för att jag ska kunna slappna av o:
Ska nog ner och se om det finns nåt att käka..Har inte käkat idag..typ x)






höhöhöööh...
Lite kul får man ju ha xD

men jaa....

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0