Cathrine is on my mind :D

Hallå Hallå! :)

Nu har jag suttit vid datorn heeela långa dagen o:
Men för ett tag sen så ringde kära Cathrine till mig och frågade vad som hände ikväll och imorgon :) Och jag vet ju inte det så ^^ ah, men vi bestämmde att vi skulle höras sen när vi har tänkt lite på vad man kan göra x')

Så nu sitter jag och funderar x)
Eftersom att det ska bli så fint väder imorgon så vore deet ju jätte mysigt med typ picknick eller så :D
Och ikväll så kan man ju bara mysa x) jagvene..sitter och funderar lite iaf som sagt ^^

Jag hoppas det blir av att vi hittar på någe ikväll eller så, för jag saaaknar henne o:

                         


Värsta mysiga bilderna från i sommras när vi var på nåt berg på överby x)


oooh, vad jag längtar till sommaren nu! :D

Meneee, nu ska jag fortsätta fundera över vad man ska hitta på ^^
Så ha det bra gott folk, så hörs vi :D

Herrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0