'cause I'm a B-A-N-D-I-T

God morgon folket!

Fortfarande samma humör men kan slappna av lite här, eller vad man ska säga.

Har precis gjort frukost o nu sitter jag och lyssnar på bandit + tittar på Indiana Jones utan ljud ^^
Jag brukar inte gilla att äta frukost men nu är jag faktiskt sugen på det :o
Så jag gjorde iordning yoghurt med flingor, en skål med äppelklyftor och ett glas med saftgrejs. Sen en annan liten sak, men det tänker jag inte skriva vad det är här x)

!! Den här låten är så jäla bra ;D Sitter o lyssnar på den just nu ;



I'm so damn hardcoooore! ;D hahah..

Men nu ska jag ta och äta min frukost och sen börja plugga lite innan jag ska hjälpa mamma med städningen.'

Hejhå, cykla på ! Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0