Duschen väntar...

Haay!!
E hemma från skolan nu..Hoppade över so lektionen för vi hade Annika och jag står inte ut med henne så länge o:
så nu är planeringen så att jag ska gå ner och duscha lite, sen måla naglarna :D


Inte så bra bild...Men dom ska bli rosa med blåa prickar eller tvärtom x)
Det matchar till morgondagens outfit :D

Men sen när jag är klar med allt det.. Så ska jag packa ner det sista som behövs i väskan, sen e de bara o chilla tills jag ska åka :D

 Hahah...bara för att jag hade lite tråkigt x)



Hahah jag ser helt knäpp ut, precis som jag är :D

Nu väntar duschen på mig!
Ha en trevlig kväll :D ♥


Kommentarer
Postat av: Natasha

aaw, tack älskling! <3

puss på dej knasboll ^^ <333

2010-05-06 @ 23:53:05
URL: http://kugel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0