Färgat håret.

Hejsan på er :)


Nu har jag varit hos frissören ^^ Klippt håret, det blev kooort tycker jag :(
men men.. Färgat på utväxten med :3


jaa, så nu har jag ingen utväxt iaf ^^

Luggen klipptes lite också :3

mupp x) Och min läpp ser missbildad ut <3

Hade tänkt att få ''över håret'' lite mörkare o så.. men det fick jag inte "/
Men jag är nöjd ändåå :3


Ikväll ska jag fixa massor med packinig och kläder inför lajvet med skolan o:
Ska ju sova i skogen 2 nätter :3
Känns läskigt :(
Typ.-.sova i sovsäck på marken.. inte kunna sminka mig eller fixa håret på morgonen...
Inte duscha.. inte ha mobilen, inte ha datorn!!!!
Typ jaa... Jag tycker det är läskigt :(
Men det ska nog gå bra ändå :D

Så jag ska förbereda mig mentalt för de xD


helooooooo x)

Ska kila nu :D

Bye byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0