Fötter som värker...illa o:

Hej folk!

Nu är jag hemma från balen! Det var gallet kul :) Man märker verkligen hur nära vi står varandra igentligen, för alla kan flumma och dansa och bara va allmänt reatard inför allihopa :D
Det är så skönt!

Det var ett band som spelade lite där x) Noreas bror och hans band ^^
Och det var såååååå snygga killar med i bandet!!
De stod untan tröjja....*DRÄGGLA*säger jag bara! :D

Alla började dra sig hemmåt en timma innan de sluta, så de gjorde vi med, mamma kom ner och hämta mig för jag hade inga skor på mig..de gjorde on xD
Så körde vi hem Liny, aah x)
Och nu är jag här..trött som en galning och ont i fötterna så ni inte kan ana xD

Och jag har fucking hårspej i hela håret..så jag tänker nog duscha innan jag somnar..för såhär kan man inte ha det o: Väldigt obehagligt faktiskt...Tänk de som har såhär varenda dag :o
Jag skule typ DÖ! ^^


nämen tjena o:


Det går inte att dölja min trötthet  ^^

Ska nog..duscha nu....kanske..eller bara sitta och glo :)

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0