fryser under täcket o:

Ring, ring..?      helooo....?

Sitter i sängen under täcket och fryser som fan.. illa...

Jag var svin trött imorse, kunde inte somna inatt o: Jag låg o vred mig flera timmar tills jag somna..
Men tillslut så x) 
Men gaalet trött var jag imorse, skötte mig väldi bra ändå tycker jag :) Kom bara 5min sent :D
Sen rullade dagen på och vips så är den över :D


På idrotten idag så var de som inte va med tvugna att gå till högmalmarna och fota så han fick bild bevis på att vi varit där :D


På vägen tillbaka hittade vi en spegel. De tyckte vi va awesome! :D


Snyggare än så orkade jag inte vara idag c:



Men Liny orkade va snygg x)

KOLLA HIT! KOLLA HIT! KOLLA HIT! KOLLA HIT! KOLLA HIT! KOLLA HIT! KOLLA HIT! KOLLA HIT!

Jag ska hälsa från Ludwig att han delar ut GRATIS kramar på Onsdag :D
Och de första hundra får en kyss på pannan med ;D
Deeeeni ;)
Och självaste JAG kommer vara hans assistent x)
Yeeah, så flickor.. ta chansen på onsdag o: För han är en riktig snygging ;D


haha...

Vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0