God Morgon.

Hejsan.

Jag somnade i soffan igår -.- Så vaknade upp där runt 6 imorse, och då knallade jag upp till min sköna säng och somnade nästan med en gång :)
Sen vaknade jag igen vid typ..10 kanske o: Och då kunnde jag inte somna om, så jag har typ knallat runt här sen 10 ^^ Inte såå länge men ändå x)

Blir nog ingen vårsalong för mig idag, känner mig inte pigg för det x''D
Men får se om jag orkar lite senare :p




höhöh, ''hej trött x)'' ser lite små drogad ut på högra ögat :D


Heej, det gör ont i ögonen av allt ljus o:


Ehmm :D
Får se om det blir nå barnvakta för mig sen. Jag har ju varit förkyld ett tag och hostar lite fortfarande o:
Så jag vet inte om jag vågar vara med kusinerna.. Vill inte att dom ska bli sjuka :(
Men jag saaaknar dom D:
För dom är så jääkla söta!♥


Åååh, sötnos Eddie på 2års kalaset :D



Shit, det här var typ i julas o: Leo har blivit så stor nu :D älsklingen♥

Åh, nu skanar jag dom massor o:
Hoppas jag inte e för sjuk för att barnvakta dom! :(

Nu ska jag nog sätta mig och spela lite gitarr x)

BaBaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0