GodNatt...snart

God Kväll folk.

Ligger i sängen med Linnéa nu :) Vi har flummat som fan hela kvällen och tagit massa bilder som jag nu håller på att lägga upp på Facebook x) Men det tar så jäävla lång tid att ladda upp där :(
Förut gick de as fort o så, men nu måste man köra typ ''enkla uppladdningen'' och det går så seeeegt o:
Så det ligger jag och håller på med, medans Linnéa ligger och halv sover och smsar ^^
Hon är jätte trött :(
Inte bra alltså o: Meneee....ja x)


Vi är lite söta x)



Vi skulle se..om vi fick plats :D


FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D


Nu ska jag väl fortsätta med uppladdningen -.-' sen ska jag ner och ta bort sminket o:
Seeeeeen..ska jag klappa på Linnéa, sen sova x)

Godnatt  allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0