Härliga väder!

Hej alla solstrålar :D

Visst är det härligt väder idag? :D

Har legat ute hela förmiddan och försökt sola :p Jag är inte så bra på att sola för att jag kan inte ligga stilla och bara ligga...det funkar inte xD
Jag måste göra nånting, sysslesätta mig o:
Så ja...det har inte gått så bra för mig stt sola för jag fick lite nervsammanbrott och ställde mig upp och började trampa varv på varv runt bordet xD Mamma bara skrattade åt mig då, men jag hade panik för att det inte fanns nåt att göra ^^  Så tillslut fick jag nog och sprang upp på rummet och starta datorn x)
Så nu sitter jag här, vill igentligen ut och sola men det funkar ju inte xD
Funderar på om man ska göra sig  iordning och åka iväg nånstans med mamma, det är så tråkigt att bara..vara o:

Men jag får se :)

Jag vill typ..åka båt, ha sommarlov och vara ute på grenö och bara ha de suuuper mysigt!
Men de e typ massa länge kvar tills de :(





Se bara så underbart det är!
Vill ha, vill ha, vill ha nu o:

Ska övertala mamma att ringa ett samtal nu sen ska jag fixa mig, ^^
Får'la se vart dagen tar vägen sen :)

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0