Hemma nurå :)

Hejsaan :)

Nu är jag hemma igen :) Gick tidigare, de andra e kvar fortfarande ^^
Det var ju bara vuxna där så ah... Det var ju mina päron, Pappas jobbarkompis och mammas kusin Leffe och hans fru Sussie :) Men det var jätte mysigt även fast jag var ända barnet ^^

Först satt vi ute och käka förrätt x3
Sen sattte vi oss i köket och käka, de blev kött och potatis x) mumsigt :)
Sen blev de soffan och kaffe o lite sånt ^^ Massa babbel från deras sida :p
Jag satt och spela spel på mobilen ;D

mjaa, så jag hade inte så mycke att göra så bestämmde mig för att gå hem :3
Så nu sitter jag här och sjunger med i Westlife ;D
haha älskade dom när jag va lite :D
Och de e lite mysig musik asso..så de gör jag ^^

Såhär såg jag ut ikväll då x)







Yees...så var det med dee :D

Hörs väl senare eller nåt ^^

Byee :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0