Hemma sen ett tag tillbaka

God Kväll Alla Läsare

Kom hem för ett tag sen.. Gick aldrig till Mette för Norea kom iväg så sent ifrån stan o så.. Så det var ingen idé.
Det var jätte mysigt ikväll, vi kom dit.. Så käka vi lite spagetthi (stavning..?) och köttfärssås ^^
Sen drog Hans och Cissi mot bussen, och jag ställde mig o börja diska alla kastruller o ploca in i diskmaskinen:)
Jag fick hjälp av både Eddie och Leo med disken xD
Leo vill alltid krypa in i diskmaskinen och jag blir galen på honom :p Så fort man har lyft bort honom så är han där igen o: Knasboll :D Och Eddie hämtade tallrikar från bordet och gav till mig :)
Så hjälpsamma barnen är x'')
Sen blev Leo lite gnällig och så, alltså trött :p Så jag gick och bar på honom ett tag sen somnade han i min famn :D När han hade kommit in i sömnen ordentligt så la jag ner honom i sängen och övergick till att läsa bok med Eddie ^^ Jaa, så flöt kvällen på..Leo vaknade lite seare igen och det tog timmar innan han somnade om igen o: Men tillslut så :) Sen blev jag så trött och började frysa o:
Så jag bad pappa köra hem mig, och det gjorde han :D Så nu har jag varit hemma att tag, har tagit på mig myspys kläder och dragit ner mitt täcke till soffan :D
Så nu sitter jag här och kollar på YRROL ^^
Jag fattar verkligen inte den filmen, har sett den typ 18 gånger men fattar fortfaqrande nada :p

Jag glömde min laddare där, och det betyder att sladden för att överföra bilder till datorn är där med. Eftersom det är samma :( Så jag kan inte lägga upp några bilder nu, så jag gör det imorgon :D

Men lite bilder på mig kan det alltid vara här på bloggen :D



     
Jag är ju lite söt ändå :3



Höhöh x)
Niice, nu tog filmen slut också :D
eller...? o.O det verkar vara som att jag bara trodde det o:
Som sagt, jag fattar bada i den filmen xD

Nu tänker jag ladda upp en göllig bild på ec ^^

BaBaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0