Inkheart..

Sitter hemma hos mamma. Har precis ätit yoghurt 8)

Jag tröttnade på att kolla på femman så började bluppa igenom kanalerna så kom jag till Canal+ Action där Inkheart precis hade börjat :o
Blev lite småglad ^^
Filmen är ganska larvig o så jämfört med boken, men ändå :3

Aja...om någon timme ska jag åka till mammas jobb och hämta lite pengar så jag kan köpa någon koftgrej till skolavslutningen. Sen efter det så ska jag till Kersti o prata lite.

Hm..ah, det va väl det..

Eller NEJ. Nu är det bestämt att jag ska bo hemma hos mamma ett tag.
Såpp. Nu är jag klar.


                              

Höhö...Paul Bettany är med som Dustfinger :3

Hejhå, cykla på "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0