It's friday I'm in love !

Hej alla där ute !

Har precis tittat på Shrek med lillebroren. Den är lika bra varje gång ^^

Senare så vet jag inte riktigt vad som händer, trodde att mamma och jag skulle vara ute längre men det blev ju inte så...men aja!
Jag mötte mamma i Ringen efter att hon slutat för att kolla lite olika grejer.
Det slutade med att jag fick en bikini och leggins :D
Kan säga att det var nödvändigt. Hoppas bara att den fortfarande går att ha när vi åker till Egypten i December :o :D

                                                           
                                                            
Bikinin är köpt på H&M och för ett helt klart värt pris !
(Klicka på bilderna för att se dem större)

Puss o kram, cykelram ! Liny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0