Jävla tant!

Hey

Jag vakna för inte så länge sen av att en jävla tant ringde o fråga efter nån Tomas o:
Jag heter fan inte Tomas....Kan man inte ta rätt nummer från början istället för att ringa och väcka en oskyldig liten sovande flicka?! :( Jag blev så ledsen när jag inte fick sova mer o:

Och så upptäckte jag nyss att jag fortfarande har vit färg i håret -.-
Så jag ska snart trampa ner till duschen och tvätta bort det, för det blir så trassligt annars :(

Men nu sitter jag iaf här...
Hostar och har mig o:
Inte kul allt :(

Igår hade jag kul iaf! :D
Jag, Liny och Åsa var inte trötta inatt kom vi på, så vi satte oss och spelade Guitar Hero halva  natten :D
As kuuul! x)
Men det var faktiskt Åsas idé bara så alla veeet! :$
Men när vi väl lagt oss och jag hade somnat lite senare...
Då börjar Linnéa väcka mig typ 18 bgånger under natten...För hon kunde inte sova, så hon skrek på mig ''Elin, VAKNA!'' och jag vakna såklart för hon skrek som om att vi höll på att bli mördade eller nåt typ x''D
Men då sa jag åt henne att tänka på hennes fördelsedag eller nåt, men det funkade ändå inte.
För lite senare väckte hon mig igen xD
Men jag tycker hon e söt när hon väcker mig och inte kan sova
Som ett litet barn, HON E SÅ GULLIIIIIIIG :D



Meneee...
Om jag skulle ta och tvätta ur all färg nnudå :)


''Hej, vi heter Linnéa och Elin och vi är ganska onormala. Hejdå!'' :D


Nu ska jag duscha faktiskt x)

BaBaaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0