Kärlek Till Min Gitarr!

Hej på er! :)

Nu har jag suttit heeela kvällen och spelat gitarr :3
Har övat lite på Lean on me för jag och Linnéa ska spela upp den på musiken som grupp-arbete :p
Så jag måste bli lite bättre på den :p Men nu när jag har suttit ett tag så börjar det låta galet bra faktiskt :D

Btw, Jag har fått ur all vit färg ur håret nu :D
Tyckte de va lite bra ^^

Shalalalaaaaa

Jag äääääälskaaaaar min gitarr! :D
Den e så fin x)

    
Funderar på att gifta mig med den alltså :D



Så kär är jag n__n ♥


Godagens! Jag ser ut som ett troll :D

Jaamene x)

Imorn e de vårsalong i skolan ;D hha deeeni.. de tänker jag gå på tror jag x)
För jag har faktiskt ritat en oerhört vacker täckning dit ;) *host*
Satt och kluddrade på ett papper, massa sterck-gubbar o skit x)
Sen kommer Betty och säger ''Men det där kallar jag för konst, den kan du ju lämna in till vårsalongen! Jätte snygg!''
Hahaha *wtf moment för mig då* :D
Men det gjorde jag iaf^^
Så jag tänker trampa dit imorn om jag är vaken, kanske ta med kusinerna :3

Och imorn kväll så ska Morbror och Cissi bort, så då ska jag och mor min barnvakta de små sötungarna :D
Feta mysigt x)

öhm...
Nu ska jag fortsätta öva lite x)

Here you got the song! ;D







                              
 Lyssna och njut x)
 BaBaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0