Kladdigt, läsa...soooova

God kväll folket!:) Det blev som sagt inge träna idag.. När vi varit i nacka ett tag så kom min pappa :) Han köpte ett par jätte fina skor till mig! Och en klänning :D då blidde jag glad, jag och mamma ska in imorn för att köpa en klänning till sommaravslutningen :) Jag har hittat en jätte fin, blå! :D Så det ska vi göra, sen ska vi träna :3 de ska bli niice x) Just nu är jag ap-trött... Började kolla film när jag kom hem ^^ (Best of Dag-Otto) love it! <3 höhöh.... Sen duschade jag i evigheter :D och nu har jag suttit och målat naglarna, kladdigt och snyggt ;) xD så medan det torkar o så..så ligger jag och läser en bok :D "i det lugnaste vatten" heter den :) Faktiskt väldigt bra :D men ska snart försöka sova, vill ju vara pigg imorn :) Sov Sött hörrni :3 HERRÅ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0