Morrn på er!

God Morgon! :)
Sovit bra? (;

Jag har väl sovit ganska bra inatt iaf... Drömmde massa skumma saker som jag inte minns så väl nu. Men knas va det :D

Idag har jag tänkt attt göra något vettigt av dagen. Tänkte börja med den där idrotts uppgift saken ^^  Får väl se hur det går sen, men det måste göras :3


Hahahahahah faan va skojj vi hade den kvällen... typ..öh, ett och ett halvt år sen hos helen :p
fan va mycke smink jag hade då...de gick nästan inte bort o:
Men de va så kul ändå... :D


   hahah :D omg.. Natasha.. :D och mina läppar!! x''D

hahah, det där om något är att bjuda på sina fulaste bilder :D 



 
Hahah så va Helen igång med kameran så fort man vaknat dagen efter o:




ojj, så glad man kan se ut då :D vääldigt morron trött ^^



                                                                 
Jag måste bara säga att jag saknar mitt svarta hååååååååååår :(( ♥
funderar på om jag ska färga tillbaka till det snart :3



MenMen.. som sagt, nu ska jag väl försöka göra nåt vettigt av dagen :D

BaBaaaaaaaaaaa♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0