Myggbett? o:

Hejsan :)

Jag har förflyttat mig in till soffan nu ^^
Det började bli kallt ute x) Och det är fan kallt här inne med, försöker värma mig så gott det går x3


Jag är lite frustrerad..Det kliar som fan på mina ben och jag har små bett :(
Har myggorna redan hunnit komma eller e det något annat kryp som kommit och ätit på mig när jag satt ute? o:
Jag tycker att det nog är liite tidigt för myggorna faktiskt o: Men man vet ju aldrig med dom jävlarna D:

hmm.. har inte så mkt att säga tror jag..
Mer än att jag längar tills på fredag också. För då är det bal :D
Ska bli sjukt kul faktiskt :)

ahaaa...


Trevligt att solen skiner på en genom förnstret! :)


Och jaa.. jag hade tråkigt xD


Oooj xD vad roligt läskig jag ser ut xD haha.. seriöst o: Jag ser fan läskig ut..lite desperat blick typ xD
usch xD

hehe shalallaaaaaa!
Nu ska jag klia på mina ben så jag får fiina upprivna sommarben sen säkert xD
nemeneeene.. ja x)

HejDå Daaarlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0