Nu è de' sommar, nu é de' sol, nu é de' koskit i hagen (8)

+18 grader och stor sol, är det inte sjukt!?
Det är helt galet varmt, man orkar knappt vara ute!

Mamma och Mats åkte runt tio tiden och då passade jag och Henrik på att gå till lekplatsen och sen till parken (Slutade även med att köpa lördagsgodis).
Vi kom hem för ungefär tjugo minuter sen men vi är fortfarande ute :)
Henke och jag tog en varsin chokladboll och satte oss härute på altanen, nu när den är borta så springer han runt med grannkompisarna..HAHA, nej, där kom han springandes efter en fjäril xD Haha, ni skulle ha sett ! 
I alla fall...det verkar som att det blir en lång dag utomhus, men det gör mig verkligen ingenting ! :)

Senare så tänkte jag laga typ..kyckling med nudlar och sötsursås eller nåt...det brukar gå hem (;
När han väl har gått och lagt sig så blir det till att kolla på Avatar eftersom man inte sett den än (Jag vet..skäms på mig).

                               


Puss o kram, cykelram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0