På väg hem

Hejsan! Nu sitter jag och mamma i bilen på väg hem från kista :) Vi kollade mest runt lite på kläder, men köpte inget vidare :p Jag har blivit så petig med kläder har jag märkt o: Dom ska vara perfekta hela tiden o så o: inte likt mig men jaja :p Vi käka midda där med, jag käka nån kyckling sallad :) Den va jätte fräsch x) Nånting som vi faktiskt köpte, var en balklänning till mig :D Jag blev så glad när mamma köpte den till mig! Den är fantastisk :D Sitter somom den är sydd för mig, alldeles perfekt är den! :D Jag får se om jag orkar starta datorn och lägga upp bild sen när jag kommer hem, eller om jag är för trött och måste sova :p För just nu känner jag min ap-trött iaf o: men som sagt, får se :) Annars fixar jag det imorn när jag kommer hem från skolan ;) Nu ska jag ta och vara social med min kära mor x) BaBaaaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0