peeta på dig va!

Hrjsan hoppsan!

Just nu sitter jag hemma hos Natasha i sollentuna och väntar på att hennes halv syster ska komma hem. För dom skafixa Natashas naglar x) Så vi väntar på henne, sen när de e klart så ska vi dra vidare till nåt annat ställe ;)
Och efter det ska jag försöka ta mig hem, mina kusiner kanske behöver vaktas lite o så :)

När jag kommer hem sen så ska jag försöka få igång datorn o:
Den krashade igår och jag har inte startat den efter..
Men det ska nog gå bra ^^
Så när jag har fått igång den så ska jag ladda upp lite bilder från igår :p
För alla är inte vänliga för allmänheten att se xD
Ganska mycket nakenbilder faktiskt, eller asso..Inte heeelt nakna, men jaa, inte allt för mycket kläder hade vi på oss iaf xD Men kul hade vi :3

Men nu ska jag faktiskt vara social med min käre vän Natasha www.kugel.blogg.se :D

Herrå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0