Regn....

God morgon sötisar :)

Hoppas ni sovit bra :3
Det har iaf jag gjort ^^ Har tagit upp heela sängen (utan att överdriva) Jag har legat vääldigt utspritt xD
Och så har jag kramat på mitt täcke och kudde x3

Måste ju tala om min drömm också xD
det jag minns iaf....

Jag bodde nånstans upp mot vindö med familjen...Men det såg inte ut som vindö ^^
Men iaf, så var jag i mölnvik med nån kompis.. Och så hade jag tattuerat ett spindelnät på axeln xD
Sen såg mina päron de och dom blev inge glada.. Men sen helt plötsligt så va allt över och jag och mamma var påväg till nån brygga för att göra nåt (kommer inte ihåg) Det var mörkt ute och vi åkte bil. Så åkte vi förbi en mörk väg och då såg jag två lyssande ögon.. Så jag sa det till mamma, då sa hon bara att det var loo-katten som bodde där ^^ Sen höll vi på med typ..fiskar på en brygga, och jag blev rädd att loo.katten skulle komma så tvingade mamma att åka hem. Så det gjorde vi
När vi kom hem så såg jag ögonen under mamma och pappas säng. Pappa la sig ner för att kolla då blev han typ anfallen o:

Mjaa...
Sen helt plötsligt var jag på en buss xD Och det var en brud där som åkte skateboard genom bussen hela tiden, och hon hade typ.. köpt cigg av busschafören för det var en tobaks affär där också o.O
Men så hade hon glömt sina skolpapper där framme så han kunnde se att hon inte var 18 ^^
Och då blev han arg och började skälla på henne.

Sen minns jag inge mer xD

Så knäppa saker drömmer jag ;D

Menee ja ^^
Vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen... Har ju regnat och det är inte alls mysigt väder :(
Så man kan ju inte rikttigt sola -.-
Men jag får se x)


Så jävla nice, jag vaknade med frillan fixad xD



Hahah juste, en till sak jag måste säga xD

Igår innan jag somna så låg jag och läste bok, och det var lite sorgliga kärleks bekymmer just de kappitlet...
Så jag låg och gråtade när jag läste xD
Fatta va klen jag är som gråter åt en jjävla bok xD
ajaa.. så är jag ^^

Nu ska jag nog knalla ner och dricka te :3

Hörs :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0