Resten

Hallojsan! :)

Idag kom jag lite fösent till skolan..kom typ till lunch ^^
Gick och mötte upp Liny vid bussen, för hon var också sen :p
Sen gick vi och käka, sen va det SO och efter det slutade vi :D
Det var väldi nice dag detta :3

Efter skolan drog vi in till stan för Liny skulle kolla piercing och så skulle vi se om vi träffade på en kompis som är i Stockholm på klass resa x) Men honom träffade vi aldrig på för han orkade inte xD
Men imorgon efter skolan tänkte vi ta med oss våra gitarrer och sätta oss i stan och spela lite :)
Och efter det försöka träffa honom iaf ^^
Vi måste bara kolla hur vädret blir x)

Just nu sitter jag och Liny i min säng och kollar på Sällskaps resan :D
Hon ska sova här inatt x)
Mysiiiigt :'3

Men nu iaf.. Så tänkte jag som lovat ladda upp resten av bilderna från barnvaktandet :)

       

       

       

       

     


höhöhö x) sötisar :3

Men nu ska jag fortsätta kolla filmen o så ;D

Herrå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0