Ringring...helloo?

Vaknade för typ...50 minuter sen och Elin ligger fortfarande och sover ^^
Vet inte riktigt vad jag ska göra..

Senare (inte allt för sent) så ska jag åka hem till mamma för att klappa lite på henne innan dem åker. Eller ah, dem åker inte förrän tidigt på lördag morgon men ändå. Sen från lördag till söndag så ska jag vara barnvakt, men det kommer nog inte bli så mycket sånt. Det är ju möjligt att killarna och syrran kommer vara där..så x)


Hm...ey jag orkar inte skriva mer nu xD

Puss o kram, cykelram !

                               
                               Jag i vintras nere vid barnholmarna ^^ Elins skugga som syns ! :ooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0