Skolan..., åt helvete

Hejsan allihopa! Ligger just nu i en liten varm soffa utanför 7:ornas klassrum -.-Jag har igentligen NO nu..men jag drog därifrån, orkar inte sitta där och lyssna på alla människor som låter smarta och kommer på saker och fattar vad man ska göra. Blir bara irriterad på det "/ menmen... Jag känner att jag inte riktigt har nån bra dag idag...,är på vääldigt dåligt humör, så de blir inge kul om nån gör mig irriterad... Aja skitsamma. Efter NO så e de lunch, men det är ju ett tag kvar tills det ^^ Efter skolan ska jag nog hem, sova och sen försöka ta tag i dator problemet :3 Jag har typ...ont i ögonen o: Hoppas det går över! Justdet... JAG ÄR LEDSEN ATT TEXTEN BLIR SÅ IHOPKLUMPAD :( men det är bara för att jag skrivet på mobilen och då vill den inte skriva som jag vill :'( jaa....bara så ni vet x) FUCK, nu slutade 7:an och det låter massor här...eeuw :( Hoppas dom drar snart D: meneee, hörs väl senare idag :) HERRÅ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0