Soffpotatisar :3

Hallo på er :D

Sitter just nu i soffan, och Linnéa sitter i fotöljen :D Vi kollar på Gryneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ;D
Vi drog hem och bakade kladdkaka för ett tag sen :3 Så satte vi oss ute på altanen, drack saft o käka :D
Skiiiit mysigt! Sen gick vi in och nu sitter vi här o myspyser x)

JUSTEEE, VET NI VAD JAG GJORDE NÄR VI KOM HEM?! :D
Joo
... Jag ställde mig och tömmde diskmaskinen och diskade alla kastruller och sånt för hand :)
Mamma kommer bli såå glad på mig sen när hon ser det :D

Lite senare..typ.. runt 3 tiden så ska vi dra oss mot skolan för Liny glömde mobil och väska där o:
Så det ska vi hämta, sen ska vi dra vidare upp till kyrkan för "Grill och Grav" typ..återträff för konfirmanderna x)
Och Linnéa konfirmerades i sommras och hon har inte gått in i graven under kyrkan än, så det ska hon göra idag ;) Ska bli kul o se henne så rädd xD







Lite inne i filmen ;D


Sen började vi asgarva :D




heeej 8D


cp<3

Så håller vi på då x)
Jag ska nog lägga mig ner lite nu :D

Herrå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0