Sova dax snart :D

God kväll!

Har suttit och ritat ett litet tag nu x)
Det går väl ganska bra men mjaa....Det kan ju bli bättre xD ser lite fail ut just nu ^^


Nu blev det där en väldigt dålig bild också ser jag :-/
Aja.. men så ser det ut just nu iaf ^^
Lite fail som sagt :3


Passade på att rita lite på mig själv med :3
Och jag suger på att rita stjärnor, som ni ser ;)  Det blev väldigt fult :D
MenMen :)


Nu har jag tänkt att gå ner o duscha, sen få håret torrt...för ja.. somsagt så vet ni ju vad som händer om man sover med blött hår o: BIG NO NO! ^^
mjaa, och sen blire sängen o läsa bok x)

Hoppas på att jag kan somna tidigare inatt, så är jag kanske liite pigg imorn o:
Men det får vi se ;)


höhöhö 8D

Vi hörs imorn hörrni! :D
Ha en jäävligt trevlig natt nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0