Städat :D

Heeejsan :D

Nu har jag varit igång ett tag med att städa rummet.. Nu e de typ tomt på mitt golv :D
Jag dammsög heeela rummet o allt, fixa alla filmer i ordning :D
Fan vad jag är awesome! :D

Nu väntar jag bara på att min mor ska komma hem, sen ska vi åka till Kista och shoppa :D
Vi hinner ingen annanstans för dom har inte öppet så länge o:
Men Kista har öppet till 21.00 så de e gött!

Jag tänker försöka leta efter ett par snygga byxor.. o lite tröjor :D
Och lite allt möjligt som jag vill ha :D


Visst är jag bra på att puta med läpparna? :D :$


KOLLAKOLLA! Helt städat ;D


Jag är visst lite söt idag x)


Be My Boyfriend? (a) :$ ♥


Hääääääj :3



Ååååh, vet ni :D
När jag städade så hitta jag alla gamla låtar som jag sjungt i skolan o grejjs, har letat som fan after alla dom papprena o: Å nu hitta jag dom :D Jag blev väldigt glad då x)

BaBaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0