Trött på matten

God morgon! Det blev inge inlägg igår kväll, för vi åkte till strömma med pappa och kom hem sent "/ Så när vi kom hem drack vi te och kollade på avatar :) Sen bytte vi film och somnade till Heartbreak hotel (stavning...?) Och imorse gick jag upp runt 7, fixade mig och drog mig till köket :D Så gjorde jag frukost till Linnéa som hon fick på sängen :3 Sen åkte vi med mamma till skolan, och nu sitter jag på tråkig matte -.- Efter skolan ska jag, Kimberly och Liny till mig och fixa oss för balen ikväll ;D Vi måste börja i tid för vi ska locka Kimpans hår, och det är aaaas långt så det kommer ta tid o: Men jaaa... Vi hörs när vi kommer hem efter skolan :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0