underbara dag! (Torsdag)

Tjeena!
Tänkte dra tillbaka till i torsdags för det var en otroligt trevlig dag! :D

Jag gick till skolan för första gången på hela veckan, efter att ha legat hemma med hals ont och sånt :(
Och så visade det sig att Linnéa var ledig då, och jag hade längtat så mycket efter henne!
Men jag tog mig igenom den dagen i alla fall! Sen var tanken att jag skulle till Klockar gården och laga mat, käka och snacka massa skit med The Happy Crew.. Men så blev det inte, för när jag kom hem så startade jag datorn och *poff* så var Linnéa vid datorn med, och så kom vi på att det var så länge sen vi sågs o så... Så vi bestämmde oss för att åka till stan och flumma lite, Och det gjorde vi :D

Så vi gick runt lite, gick till Kungsan och lyssnade på Russindalens spelmän otroligt underhållande! xD
jaa, och lite så höll vi på hela dagen/kvällen där ^^
Tänkte slänga in lite bilder nu :D för dom är roooliga ;D

Här har vi då Russindalens spelmän ;D


                                Jag och Linnéa :D                                              









Citerar Linnéa; ''Den där ska INTE ligga där :D'' hahah x')





hahah x'D Bara för att jag kan bjuda på mig själv :D


                          <3                         
Tihihi


Gustaaaaaaaaaaaaav :D <3


Jag är faktiskt väldigt nöjd med bilden :)



     Som sagt, jag bjuder på mig själv ;D    


 hahah :D vi älskar varandra..håårt! x'D <3 




så fiiiiin :D


Jag är inte som alla andra :D


puss på oss! :) <3




nää, nu ska jag nog gå och duscha eller nåt ^^
BaBaaaaaaaaaaaa :D ♥


Kommentarer
Postat av: A

Jag ser två sjukt söta tjejer o.o

2010-05-02 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0