Upplevmer

Hallo! :) Nu sitter jag på bussen med Linnéa, vi ska till nacka och kolla skor till henne och en typ..kavaj till mig :) Ska bli mysigt! MEN DET ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA VARMT :o ganska skönt, men jobbigt, för jag har massa varma kläder på mig :( Så jag funderar på att strippa lite när vi kommit av bussen ;D höhöhö..... Men ja :3 för att byta ämne så ringde min far för ett tag sen... "/ och idag var det 2år sen farmor dog.. R.I.P Gurli Stockman<3 älskar dig för evigt<3 Så pappa undrade om jag skulle med till graven och lämna blomma o så...tror jag ska göra det, men vet inte om jag kommer klara det.. Får se senare. Först ska jag iaf till nacka :) Juuuste måste bara säga att vår idrottslärare e ganska awesome xD vi spelade brännboll idag , och så frågade Sandra "får man extra poäng om man träffar småbarnen i huvudet? :D" och Lars svarar "jaa, de e klart!" well....skyll inte på oss då om alla barn har blivit träffade i huvudet, skyll på Lars! :D nu ska jag vara social :) HERRÅ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0