Ut och grilla!

Nu ska jag ta mig ner till altanen :D

Idag bli det till att grilla :3 Treevligt ^^
Jag är lite glad.... För paps har satt upp mina rullgardiner idag xD
Och jag kan inte sova på nätterna för det är så jäävla ljust -.-
Men nu kommer jag kunna det :D

awesome.

Dagens kläder då vaa xD

Underbara kläder! mjukisar o linne :3 Love it x)


tallkottar... höhöh xD

menee xD fan vad oseriös jag blev nu :p

Mamma kom nyss upp och sänkte fucking jävla musiken och nu är jag arg!
Man kan inte bara komma upp hit, sänka musiken säga nåt störande och sen gå!
Man kan åtminstonde höja musiken igen!!!!!!!!!! -.-


Nu ska jag gå och höja den!

sådäär :3
Nu är jag på bra humör igen x)


Och mitt hår ser typ.. lite blått ut x)
Awesome 8D

nemen...

Juste!!
Det är mors dag idag xD
Det har jag totalt glömmt bort :3
Blev så jävla förvirrad när ALLA skrev att dom älska sin mamma ppå facebook o:
MEn så fattade jag xD

Grattis på mors dag då mams :3

Eller vad man nu säger ^^

Nu ska jag vara grill mästare 8D
Elda upp mateeeeeeeeen :D



:p

Vi höres senare ;D
Så kanske ni får nån bild när jag eldar mat ;)

Ha en bra kväll x)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0