väälja o:

Heloo!

Kom hem från skolan för inte så länge sen.. Har varit en rellativt bra dag, jag lyckades göra klart idrotts uppgiften och lämna in den. SKÖNT!
Sen har jag pratat lite men Anne (matte lärare) och jag vill höja mig till VG i matte, så jag ska plugga på hela matteboken och göra 5 prov, sen kanske jag får VG. Jag tänker faktiskt satsa på det! :)


Imorn så var det planerat att jag och Liny skulle på ormingekarnivelan och lyssna på viktor och DOM!.. men hon kan inte för antingen så skulle hennes mor hitta på nå me henne och om inte så skulle hon och hennes syster till görnan o lyssna på Mustach. Och nu undrar hon ifall jag inte vill följa med isåfall :3
Och det vill jag ju! Men jag vill till orminge med..
Så jag har lite svårt att välja :(
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!


menmen

Får se hur det blir nu..

Ska iaf sätta fart och plugga en jäävla massa matte nu!


Kläderna, höhöh ^^


heeei :*


nämeeen..

byebyee :3



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

allt bra med dig ?



Nu är det sista rycket där du kan vinna din drömvinst ifrån Chique.se, vad vill du ha ?

Gå bara in och välja vad du önskar dig och så skriver du det här:



http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

Så är du med i utlottningen !

Lycka till !

Kram Sanna

2010-05-27 @ 15:31:45
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0