Vädret är åtminstone fint,

Men spänningen i luften är lite för mycket.
Det har tydligen blivit lite extra krångligt i skolan bland några av oss och i morgon ska det hela försöka redas ut. Förhoppningsvis så blir det någolunda bra, åtminstone så hoppas jag att det slutar med att alla inser hur omoget det här beteendet är.

I ALLA FALL.

That was a bit TOOOOOOO serious for me.
Nu ska vi informera om något kul istället ! 8)

I morgon så ska jag, Elin och Åsa dra in till stan för att fixa lite inför spexfotot på fredag.
Vi ska kolla färg och småplockgrejer till Elin eftersom hon ska vara min och Åsas lilla cupcake :3
Jag och Åsa ska köra Emilie Autumn-stile och vara små Plague Rat ! 8) Amen på det !

...borde plugga inför Nationella i Fysik som vi ska ha i morgon men jag orkar inte !!
Det som är bra är att hon inte kan sänka oss i alla fall. Det som är dåligt är att förmyndarna (till jobb o grejs) kommer kunna se resultatet på provet och rynka lite på näsan.

Hm...nä...snart tror jag att Anne-li kommer hem och då ska jag få min chokladkaka 8)


                          Bye cupcakes !
                                           Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0