Why is the rum gone??

Gooood "morgon" !

Jäääklar va det regnar ute, gör det det hos er också?
Asså..man ser knappt ut.
Det är i och för sig ganska mysigt att ha det så när man sitter och tittar på film :3
Kollar på Pirates of the Caribbean med systeryster. Den är ju så jäkla bra ;D

Jag åkte inte med mamma och dem till Lådna i alla fall. De ska på ett möte om vattengrejs så jag kommer inte ha något att göra där i alla fall. Sen så skulle de åka rätt så tidigt och jag kände att jag behövde få sova ut åtminstone EN morgon.
Så lite senare idag så ska jag till Emma med Tonja (och Elin..?) och titta på Eurovision Song Contest x) Man har roligt med dem va det än är man gör :D

Ah...nä, nu ska jag göra något annat x) Typ fokusera lite på filmen istället ;D

Puss o kram, cykelram ! Liny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0