William Shakespeare <3 Liny :3

SOM FAN.
Seriöst, skulle jag se en mänska på stan som liknade honom skulle jag kasta mig över honom på en gång! *dreglar*
Asså shit...han är så..så...WAHA. Och jag lovar, jag brukar inte haka upp mig på hur killar/män ser ut, men nu..asså, det är fan oundvikligt med någon som han :3

Här kommer lite *dregla*-bilder..:
(Kom ihåg att han är min!) 

                                 

                 
                   



De två sista bilderna är ju såklart de bästa. Om ni inte håller med så är det något fel på er (;
JUST KISS ME. Typ.
Eller nåt...aja

            Puss och kram, cykelram!
                                   Liny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0