Yeees!

Heeej!

ÄNTLIGEN  har jag startat datorn och fixat den :D
Attans så skönt! :)

Det har varit en underbar dag, allt har flytit på :D

Så nu sitter jag hemma på altanen i solen :D
As mysigt! Hade tänkt lägga upp bild så ni fick se hur trevligt det är med gräs o sol o sånt här :D
Men det är så ljust med all sol så min cam fuckar..det blir helt vitt xD
men aja ^^

Förut idag när vi hade tråkigt på en rast så tattuerade Fanny mina ben :D
Blev sjuukt snyggt! :D


Ursäkte mina vita ben!
Men jag ska faktiskt sola dom x)



F.E.L = Fanny, Elin, Linnéa ♥ ;)




Aaaaa...
Väldigt fint dedär :D
hihi

Jag längtar massor tills imorn, för då är det typ "återträff" för konfirmanderna, och som ledare så kommer man ju ;D Men extra bra är det för Vero ska dit! :D Saknar henne så mkt så det ska bli suuuuper att träffa henne :d

Nu ska jag lägga upp bilder på facebook ^^

Herrå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0