Försöker plugga!

Hey.
Sitter hemma och försöker plugga idag.. Det går åt helvete kan jag lova!
För det första så borde jag egentligen gå upp och hämta mina glasögon för jag får så ont i ögonen när jag sitter med datorn "/
Men så har jagså svårt att lixom..äh jag vet inte, det går bara inte att få in något i skallen -.-
Jag har föröskt i flera timmar nu, men det går bara inte.
Ska kolla lite om jag hittar några uppgifter som jag känner att jag klarar av.
Annars väntar jag på att mamma ska komma hem :)

Och om jag då ska vänta tills mama kommer hem så ska jag packa väskan och dra till Body Joy och träna :D
Har inte tränat sen i torsdags och det känns lixom...tråkigt.
Jag vill hellst vara på gymmet varje dag., men det är liite svårt. Har ju massa annat å göra också, inte massa, men asså aah.

Mja, ska nog ringa mamma och höra när hon kommer hem och sådär.
Sen ska jag faktiskt ringa frissören, för jag fick hennes nummer av mamma imorse (Y)
Så blir förhoppningsvis ny hårfärg och grejor innan födelsedagen :)


Det är liite snö här på altanen... eh.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0