mörker!

Hey..
Väldigt seg daghar det varit..
Vakande runt 3..utvilad, aspigg :p
Men självklart så finns det iiinget att göra. Alla är upptagna..typ xD
Så jag har trampat runt och haft små utbrott hela dagen.
Till slut bestämmde jag mig för att måla xD


Så det har jag kladdat med idag xD
väldigt roligt :p

IGÅÅR
Ja, jag gymmade som tusan igår.. Sen drog jag och Loou på bio :) Vi glodde på I rymden finns inga kännslor
asbra! eller iag ganska :p
aah.., sen tog vi oss en liten tur på stan x)
Vi va uppe vid den där tandkräms skylten i slussen :D Jag har alltid velat vara där uppe xD


Däär uppe :D
fast..inte på taket då...men lixom, på marken där uppe xD

aah, men sen drog vi hem iaf :)
Kom hem runt 1 och jag satt uppe till 2, sen somnade jag som en stock :p

Imorn ska jag och paps till systern min :D
Ska bli nice! Saknar henne som attan o:

Fars dag är det också.. fan, då måste jag vara snäll å trevlig mot far min xD Jag är inte så väsrt bra på det tyvärr.

menmen, längtar! :)

Och just nu.. Sitter jag och leker ''Gissa ljudet'' Men Linnéapea på msn xD
asroligt!

Vi hörs sen!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0