oj!

Hey!
eh, ja.. som ni kanske märkt så har jag inte orkat kladda här på nåra dagar.
Har inte kännt mig på humör för det å sånt.. heh

Jag e typ cp trött!!

Idag vare praktik.. Vi va i skogen med ungarna, ett barn ville inte komma när vi skulle gå tillbaka så jag va tvungen att springa runt i skogen jag få med den ungen.. Och då lyckades jag självklart springa in i ett jävla träd!!!
Det gjorde ganska ont, jag lovar. Så nu har jag ett märe under hela ögat. nice!

Sen drog jag in till stan och mötte Linnéa och Åsa, så drog vi och piercade oss...eller ah, mig ^^
Så nu har jag piercat naveln! :)


Det blev en ljusblå sten :) Men det syns ju inte eftersom jag har blixt på camen o.o

Måste säga att när jag drog bort plostret över va ungefär lite skönt som att vaxa benen! mmmmm</3

aja, funderar på att sova lite snart...Jag får inte sova på mage nu :'( Riktigt ledsen över det faktiskt!

heheh, imorn ska jag iaf ringa frissan och boka tid för klipp och färgning! Nu ska jag fan våga färga rött!

Men natti på er då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0