cold

Heeeej!
Inte kladdat här på ett tag o:
Inte haft tid för det riktigt.. har inte tid nu heller, men det skter jag i :D

Jag tycker att det är kallt... :(

Sitteri ett litet hörn i rummet :3
Är lite glad.. Rummet ät ju näst intill klart nu :D Bara liiite lite fix kvar :D
Super härligt!
Va uppe seeent igår och satte upp hyllor och fixade som en galning xD Helt ivrig för att få det klart :p

Skoldagen.... Förjävlig!  Jag måste haft min sämsta dag på länge tror jag o:
Humöret har varit... som det har varit xD
Och allt har bara varit åt helsike.. men nuu.. e jag ju hemma :D Mycket bättre!
Förutom att jag snart måste göra lite ''läxa''
Imorn på praktiken så ska jag göra en lek med barnen.. och den lekan har jag inte ens kommit på vad det ska vara för nån ännu "/
Så jag och mamma ska sätta oss och kolla lite så ska hon få hjälpa mig med de dära o:

Å sen ska jag soooova :D
Älskar att sova i sängen nu med ett mycigt rum och vääärsta mysiga täcket :D
hhee





:3

Men...!
Vi hörs da ;D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0