Blogg.se?

Blogg. se verkar ju konstigt.. eller så är det bara vår blogg som är det o.o
När jag ska in och kolla om Liny skrivit nåt så ser bloggen bara sjukt konstig ut o: Kan bara se 3 översta inläggen och det är ett sträck igenom hela o.o
Hoppas att det ordnar sig snart!

Nu över till annat :)
Har målat rummet helt själv idag :D Och det ser ju förvånsvärt bra ut för att vara jag  ^^
Men jag har lyckats kladda utanför på en del väggar :p
Och linjerna är inte raka alls -.- Men jag ska fixa färdigt allt imorgon :D

Så här ser det ut just nu:





sådära :)
Det kommer nog se bra ut sen när jag fått till det :p




Men ah.. nu tror jag att jag måste gå ner och lägga mig i soffa för jag kan inte vara här uppe, får ont i huvudet av lukten :(
Hörs

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0