boots!

Tjaa :)
Dagen blev ju helt underbar till slut :D Efter mycket bestämmelse ångest kan jag lova xD
Jag och paps kom in till stan och knallade till scorett, det var d´tydligen där skorna fans :p Så gick vi in ocg jag testade och visade pappa att dom visst var sjukt snygga :D
Men så ville pappa gå ner till SKO UNO och kolla lite där i alla fall, för dom har sjukt snygga boots där!! :D
Så vi gick dit och jag dreglade runt i hela butiken, det fanns verkligen galet snygga boots o:
Jag testade de flesta xD
Hittade ett par jättefina som jag ville ha, men dom fanns inte i min storlek :(
Men tillslut så hittade jag ett par som satt sjysst och va snygga :D
Men tyvärr så fick jag inte båda skorna :( Vi gick tillaka till scorett och jag testade de andra igen och hade verkligen svårt att välja...
Men till slut så kom jag fram till att jag nog hellre vill ha bootsen från SKO UNO.
Så vi sprang tillbaka dit och dom hade precis stängt o:  Men paps är så grym så vi fick komma in och köpa skorna ändå :D
Gissa om jag blev glad alltså? :D
Så nu bara älskar jag dom!




I LIKE! ♥

Så om det inte regnar och skit imorn så har jag dom på mig :D

jaa, och nu sitter jag här och lyssnar på Veronica Maggio :3
Har sprungit runt och fixat vad jag ska ha på mig imorn också, så jag slipper fixa det imorn lixom ;D


snor papsens skjorta imorn :3


Lite stor men ah :D

eeehm, jaa.
Jag måste ner och duscha och fixa saker...
Och packa ner idrottskläder i väskan -.- Kommer väl vara kallt som satan imorn på idrotten :/

Och jag ska FÖRSÖKA komma i säng lite tidigt i alla fall o: Hur nu det ska gå till..
jaja, det går ju fortare om jag gör det jag ska nu.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0