Iphone
Hej :(
Vi satt i soffan hos Linys mormor.. och så ska jag ladda upp en video på youtube från mobilen.
Så lägger jag ifrån mig den och låter den vara för att göra nån annan sak, efter en minut när jag ska titta på mobilen igen, så går det inte att trycka på den.. den reagerar inte.
Det går inte ens att starta den! Så jag hade lite pakit och börja gråta :p
Ringde pappa och klaga lite..
Vi tog oss till stan efetr ett tag när jag lugnat ner mig. Mötte upp  pappa. Nu är jag och pappa på väg till forum för att fixa telefoen...
Linnéa ska träffa sina klasskompiasr i stan ikväll, så vi va tvugna att lämna henne där :( Så jag släppte henne med mitt paraply där, så hon slipper bli genomblöt lixom!



höhö :(

Men nu är vi framme vid forum, så vi hörs..

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0