kortfattat

Hej!
Har inte skrivit på hela helgen för jag har knappt varit hemma fan..
i Lördags  va jag hos lisa med massa andra folk och hade kul :) Kolla lite film å så.
Sov hos henne, Söndags.. Jag och Lisa åkte till Gustavsberg med hennes hundar och sen gick vi tillbaka till mölnvik :3
Åkte hem igen, mötte Norea vid bussen så följde hon med mig hem :)
Vi satt och snacka lite skit ett tag, sen började jag fixa mig för att dra till stan och träffa Natasha :p
Så va jag och Natasha i stan hela kvällen igår och bara gick runt, fikade lite :) Träffa Viking :)
Sen åkte vi hem framåt natten och la oss i soffan å glodde på film tills vi somnade :3
Och idag har vi legat i soffan till 4 ungefär och bara såsat oss :)
Sen drog vi till forum ^^

meeeen. Nu är jag hemma i min egna säng och det ska bli så jävla skönt att sova!

NattiNatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0